Strona główna Wishlista Recenzje

sobota, 19 listopada 2011

odpowiedź - zgadnij kotku :)

Ciekawe były Wasz propozycje:) Najlepsza dotycząca bielizny! Ale niestety nie trafiona:)) 




Kupiłam : sweterek z łatami i leginsy. Zwykłe klasyki. Kolekcja VERSACE nie przypadła mi do gustu, ale w ten dzień każdy zakup był pakowany w fikuśną torbę - stąd też widok jej na zdjęciach. 






Będąc w Zarze zdecydowałam się na proste, klasyczne wręcz ciemno brązowe spodnie. 




To tyle, Kochane:) Moja lista must na jesień jest już prawie spełniona, pozostało już niewiele. Teraz czas ułożyć zimową. 

Pozdrawiam Was ciepło! 

M.

6 komentarzy:

  1. fajny sweterek :) lubię takie z łatami na łokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sweterek jest śliczny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja kupowałam w tym dniu bieliznę i zapakowano mi ją jak zawsze w foliową torbę

    OdpowiedzUsuń
  4. ech te łaty nie podobaja mi sie:(

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny sweterek :) podobają mi się te łaty.

    OdpowiedzUsuń
  6. ten sweterek jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)